Tuesday 18 June 2013

MAGIC ESSENCE SLIMMING SOAP

MAGIC ESSENCE SLIMMING SOAP
HARGA: RM36/ 100gm

BERFUNGSI UNTUK

:~ Slimming pecah lemak 
:~ Menanggalkan kulit2 mati 
:~ Vitamin utk kulit dari pegaga bg mengelakkan parut seperti rekahan selepas beranak 
:~ Scrub 
:~ Menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam 

:- Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka. 
:- Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit
 :- penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. 
:- Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

TESTIMONI


"Kak..ina dah jatuh cinta dgn sabun sliming ni..mula gn nk pecahkn lemak di perut peha n lengan..tup tup kulit jd halus n lembap. La ni guna di muka pun kulit jd halus. plg ina suka tang punggung ina ni halus mcm punggung baby..en somi n anak2 tak mahu dah gn sabun detol, kering kulit merekah..ptg tadi habis sental anak2 dgn sabun MESS..tima kasih kak yg ode hari tu da trima"..

No comments:

Post a Comment