Tuesday 18 June 2013

MEDICATED FEMININE WASH (ARABIC & ROSE)

MELEKIT, BERBAU HANYIR dan GATAL2 semasa datang bulan?? Gunalah pencuci wanita "berubat" keluaran Seri Dewi Malam. Pencuci unik yang tidak sama seperti yang ada di luar sana. Rasai kehebatannya!!


MEDICATED FEMININE WASH (ARABIC & ROSE)

HARGA: RM48/ 100ml




BERFUNGSI UNTUK

:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:- Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash ini.



Tetapi awas, jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina. Diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora & tumbuh-tumbuhanuntuk mengekalkan pH normal vagina. Tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan.

Selamat & sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan. Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa. Herba istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
Amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan. Feminine wash bau nya wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.
Sesetengah orang yang ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal-gatal amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.

Gabungan ubat hospital, herbadengan ekstrak ros / rempah arab.

RAMUAN 

~ Herba arab

~ Cengkih

~ Ekstrak sirih
~ Manjakani 
~ Ekstrak Rose

TESTIMONI



No comments:

Post a Comment